Неділя, 19.05.2024, 08:32
Вітаю Вас Гість | RSS

Відділ освіти Бучацької РДА

Меню сайту
Категорії розділу
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 83
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Каталог файлів

Головна » Файли » Методичні матеріали

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ щодо роботи над єдиною науково-методичною проблемою в загальноосвітніх навчальних закладах
[ Викачати з сервера (97.0 Kb) ] 01.06.2012, 15:44

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ

щодо роботи над єдиною науково-методичною проблемою в загальноосвітніх навчальних закладах (для заступників директорів шкіл з навчально-виховної

та науково-методичної роботи)

 

Однією з найважливіших форм трансформації педагогічної науки та передового досвіду в шкільну практику має бути концентрація зусиль педагогічних колективів на єдиній науково-методичній проблемі школи.

Під науково-методичною роботою потрібно розуміти цілісну систему взаємопов'язаних дій, яка має забезпечити поінформованість педагогів стосовно наукових досліджень і передового досвіду в галузі педагогіки, психології!', теорії викладання; ознайомлення їх з методами навчально-виховної роботи; надання дієвої допомоги в удосконаленні їх професійної підготовки.

Аналіз фахової літератури, реальної педагогічної практики, планів та програм творчих груп дасть змогу сформулювати вимоги та визначити головну науково-методичну проблему загальноосвітніх навчальних закладів.

Робота загальноосвітнього навчального закладу над єдиною науково-методичною проблемою повинна активізувати методичну діяльність кожного вчителя, сприяти підвищенню його теоретичної підготовки. А це, в свою чергу, має значно підвищити ефективність та результативність навчально-виховного процесу.

Опрацювання нової науково-методичної проблеми означає зміни змісту освіти, освоєння нових навчальних програм, створення авторських програм, запровадження нетрадиційних дисциплін, пошук оригінальних методик викладання, конструювання нового досвіду на основі досягнень науки та передового педагогічного досвіду, перевірку його ефективності. Усе це має спрямувати вчителя на дослідницьку науково-пошукову роботу, на пошук більш досконалих педагогічних технологій.

Визначити науково-методичну проблему школи досить складно.

Для цього необхідно, по-перше, досконало володіти станом справ у навчальному закладі, по-друге, зіставляти його з потребами практики, розвитком психолого-педагогічної науки, аналізуючи результати діагностування педагогічного колективу, виявляти запити, потреби й можливості педагогічного та учнівського колективів.

Категорія: Методичні матеріали | Додав: райво
Переглядів: 1138 | Завантажень: 3152 | Рейтинг: 1.7/3
Всього коментарів: 0
Пошук

Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz