Наради
при директорові
(Методичні рекомендації)
Для
керівників провести нараду – звичайна справа. Але мало
хто замислюється над тим, що 50 відсотків нарад – це марна трата часу, тому що
для більшості працівників інформація, що надається, чи питання, що обговорюються,
не потрібні чи не цікаві. Тому кожна нарада має бути чітко спланованою,
продуманою та нести інформацію, потрібну і цікаву для усіх її учасників.
ЗВЕРНІТЬ УВАГУ! Нарада при
директорові не може замінити інших форм керівництва: особистих
контактів з колегами і підлеглими, безпосереднього розв'язання
найважливіших питань самим керівником, розподілу службових
доручень, інформації за допомогою письмових джерел
(наказів, розпоряджень, інструкцій тощо).
Щоб організовано і змістовно провести нараду при директорові, слід
дотримуватися системності і послідовності у розв'язанні таких питань, як:
Ø визначення дня проведення
наради;
Ø підготовка до проведення
наради (визначення мети, теми, складу учасників, способу повідомлення,
підготовка інформаційних матеріалів);
Ø порядок ведення наради
при директорові;
Ø підбиття підсумків наради
при директорові.
|