Середа, 04.12.2024, 22:00
Вітаю Вас Гість | RSS

Відділ освіти Бучацької РДА

Меню сайту
Категорії розділу
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 83
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Каталог файлів

Головна » Файли » Методичні матеріали

У категорії матеріалів: 21
Показано матеріалів: 1-10
Сторінки: 1 2 3 »

Сортувати по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам
Орієнтовна циклограма діяльності заступника директора з навчально-виховної роботи загальноосвітнього навчального закладу на грудень
Методичні матеріали | Переглядів: 1710 | Завантажень: 168 | Додав: райво | Дата: 05.12.2012

У Державному стандарті базової та повної загальної середньої освіти зазначено, що відбір змісту предметів 11- річної школи ґрунтується на принципі наступності між початковою та основною, основною та старшою школами. Забезпечення такої наступності та здійснення заходів, спрямованих на адаптацію дітей до основної школи, є важливою передумовою успішного навчання школярів у 5 - му класі. Для розв'язання цих завдань необхідно ураховувати психологічні особливості 10-11 річних школярів, рівень пізнавальної діяльності, з яким діти прийшли до 5-го класу; проаналізувати проблеми, з якими учні стикаються в адаптаційний період, та виробити шляхи їх подолання.

За свідченням психологів, у цьому віці у зв'язку з початком етапу статевого дозрівання відбуваються зміни у пізнавальній сфері молодших підлітків: уповільнюється темп їхньої діяльності; виконання певних видів робіт потребує більше часу. Діти частіше відволікаються, можуть бути роздратованими, неуважними, неадекватно реагувати на зауваження тощо. Це, як наслідок, може бути причиною зниження рівня навчальних досягнень, втрати мотивації до навчання, породжувати конфліктні ситуації між однолітками та дорослими.
Методичні матеріали | Переглядів: 4115 | Завантажень: 0 | Додав: райво | Дата: 09.10.2012

До уваги директорів шкіл, вчителів-предметників!
Методичні матеріали | Переглядів: 808 | Завантажень: 124 | Додав: райво | Дата: 01.10.2012

На виконання наказу Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 14.08.2012 № 916 «Про проведення Всеукраїнських учнівських олімпіад і турнірів у 2012/2013 навчальному році», відповідно до Положення про Всеукраїнські учнівські олімпіади, турніри, конкурси з навчальних предметів, конкурси-захисти науково-дослідницьких робіт, олімпіади зі спеціальних дисциплін та конкурси фахової майстерності, затвердженого наказом Міністерства освіти України від 22.09.2011 №1099, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17.11.2011 за №1318/20056 (далі - Положення), згідно з наказом МОН МС України від 27.06.2012 №751 «Про започаткування щорічної Всеукраїнської учнівської олімпіади з фізичної культури і спорту», наказу обласного управління освіти і науки від 12.09.2012 року № 444 «Про проведення І-ІІІ етапів Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових навчальних дисциплін у 2012-2013 навчальному році»,з метою пошуку, підтримки, розвитку творчого потенціалу обдарованої молоді

Методичні матеріали | Переглядів: 1278 | Завантажень: 528 | Додав: райво | Дата: 01.10.2012

З метою виконання Закону України " Про освіту", « Про загальну середню освіту», Законів про дошкільну та позашкільну освіту, успішної реалізації завдань реформування освітньої системи, оптимізації навчально-виховного процесу, розвитку творчої активності педагогів, результативного впровадження в практику роботи освітніх закладів району досягнень психолого-педагогічної науки, нових технологій, керуючись Положенням про районний ( міський) методичний кабінет:

Н А К А З У Ю :

       1. Спрямувати діяльність методичної служби району, шкіл, дошкільних і позашкільних закладів на виконання проблеми: « Впровадження інноваційних підходів і технологій підвищення компетентності фахівців в системі післядипломної світи ( у між курсовий період)» , на вирішення таких завдань:

Методичні матеріали | Переглядів: 1029 | Завантажень: 226 | Додав: райво | Дата: 01.10.2012

Результати ЗНО 2012

До уваги керівників шкіл, вчителів!
Ознайомтесь з результатами ЗНО 2012!

Методичні матеріали | Переглядів: 801 | Завантажень: 108 | Додав: райво | Дата: 28.09.2012

Відповідно до Указу Президента України від 04.07.2005 р. « 1013/2005 «Про невідкладні заходи щодо забезпечення функціонування та розвитку освіти України», рекомендацій райметодкабінету у загальноосвітніх закладах району протягом квітня  2011/2012н.р. проведено моніторингові відслідкування рівня  навчальних досягнень учнів 9-х, 11-х класів з української мови та літератури на підсумковому етапі.

Головною метою моніторингу  було одержання об’єктивної інформації про рівень навчальних досягнень учнів на стартовому та підсумковому етапах.

Діагностичні зрізи з української мови проведено за завданнями, які складено відповідно до Держстандарту із урахуванням специфіки навчального предмета. Узагальненню та моніторингу підлягали кількісні (рівень навчальних досягнень) та якісні ( аналітичні звіти про підсумки проведення моніторингових досліджень) показники.

Методичні матеріали | Переглядів: 15884 | Завантажень: 413 | Додав: райво | Дата: 13.06.2012

Відповідно до Указу Президента України від 04.07.2005 р. « 1013/2005 «Про невідкладні заходи щодо забезпечення функціонування та розвитку освіти України», рекомендацій райметодкабінету у загальноосвітніх закладах району здійснено моніторинг навчальних досягнень учнів 9-х, 11-х класів з української мови та літератури на стартовому етапі.

Метою вивчення досягнутого рівня засвоєння змісту освіти було виявлення факторів, які чинять вплив на якість освіти, організації діагностико-корекційної роботи з суб’єктами освітнього простору.

Діагностичні зрізи з української мови проведено за завданнями, які складено відповідно до Держстандарту із урахуванням специфіки навчального предмета. Узагальненню та моніторингу підлягали кількісні (рівень навчальних досягнень) та якісні ( аналітичні звіти про підсумки проведення моніторингових досліджень) показники.

Усього виконали роботи 634 учнів. 9-х, 371 уч. - 11-х класів, що становить 78 % від загальної кількості.

Методичні матеріали | Переглядів: 3951 | Завантажень: 207 | Додав: райво | Дата: 13.06.2012

днією з найважливіших форм трансформації педагогічної науки та передового досвіду в шкільну практику має бути концентрація зусиль педагогічних колективів на єдиній науково-методичній проблемі школи.

Під науково-методичною роботою потрібно розуміти цілісну систему взаємопов'язаних дій, яка має забезпечити поінформованість педагогів стосовно наукових досліджень і передового досвіду в галузі педагогіки, психології!', теорії викладання; ознайомлення їх з методами навчально-виховної роботи; надання дієвої допомоги в удосконаленні їх професійної підготовки.

Аналіз фахової літератури, реальної педагогічної практики, планів та програм творчих груп дасть змогу сформулювати вимоги та визначити головну науково-методичну проблему загальноосвітніх навчальних закладів.

Методичні матеріали | Переглядів: 1157 | Завантажень: 3154 | Додав: райво | Дата: 01.06.2012

(Методичні рекомендації)

Для керівників провести нараду – звичайна справа. Але мало хто замислюється над тим, що 50 відсотків нарад – це марна трата часу, тому що для більшості працівників інформація, що надається, чи питання, що обговорюються, не потрібні чи не цікаві. Тому кожна нарада має бути чітко спланованою, продуманою та нести інформа­цію, потрібну і цікаву для усіх її учасників.

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ! Нарада при директорові не може замінити ін­ших форм керівництва: особистих контактів з колегами і підлег­лими, безпосереднього розв'язання найважливіших питань са­мим керівником, розподілу службових доручень, інформації за допомогою письмових джерел (наказів, розпоряджень, інструк­цій тощо).

Методичні матеріали | Переглядів: 2220 | Завантажень: 780 | Додав: райво | Дата: 01.06.2012

1-10 11-20 21-21
Пошук

Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz