Меню сайту
Категорії розділу
Наше опитування
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|
Каталог файлів
Всього матеріалів в каталозі: 34 Показано матеріалів: 1-10 |
Сторінки: 1 2 3 4 » |
Н А К А З:
Про підсумки проведення районного туру
Всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2013»
Відповідно до Указу Президента
України від 29 червня 1995 року № 489 «Про всеукраїнський конкурс «Учитель
року», постанов Кабінету Міністрів України від 11 серпня 1995р. № 638 та від 14
вересня 2005 року № 900, наказу Міністерства освіти і науки, молоді та спорту
від 24.10.2012р. № 1143 «Про проведення всеукраїнського конкурсу «Учитель
року-2013», управління освіти і науки Тернопільської державної адміністрації
від 30.10.2012р. № 535, відділу освіти районної державної адміністрації від
31.10.2012р. № 258 «Про проведення в районі всеукраїнського конкурсу «Учитель
року – 2013» в грудні 2012 року проведено І (районний) етап конкурсу «Учитель
року-2013» в номінаціях: «Інформатика», «Фізика», «Музичне мистецтво». |
Про підсумки проведення ІІ етапу
Всеукраїнських учнівських олімпіад
з базових
навчальних дисциплін у 2012 році |
Орієнтовна циклограма діяльності заступника директора з навчально-виховної роботи загальноосвітнього навчального закладу на грудень |
Попрацювавши із
шестирічними першокласниками 22 роки,
вивчивши їх фізичні та психологічні особливості, ознайомившись із досвідом відомого
педагога Ш.О. Амонашвілі, дійшла висновку, про доцільність проведення у
1 класі міні-уроків.
Щоб учні 1 класу не стомлювались, що може привести
до підвищення збудливості, нервовості, проводжу міні-уроки читання -
письма. Їх суть полягає в тому, що уроки з різних предметів
проводяться по 15 хвилин кожний.
Перші 15 хвилин - йде урок читання, решта - урок
письма. 5 хв. - перерва між ними. Під час перерв діти не виходять із класу.
Вони виконують фізичні вправи, слухають казки, вірші, схиливши голову на парту
закривають очі і думають про щось приємне. Навіть можуть подрімати під легку
музику. Можна провести хвилинки поезії. |
У Державному
стандарті базової та повної загальної середньої освіти зазначено, що відбір
змісту предметів 11- річної школи ґрунтується на принципі наступності між
початковою та основною, основною та старшою школами. Забезпечення такої
наступності та здійснення заходів, спрямованих на адаптацію дітей до основної
школи, є важливою передумовою успішного навчання школярів у 5 - му класі. Для
розв'язання цих завдань необхідно ураховувати психологічні особливості 10-11
річних школярів, рівень пізнавальної діяльності, з яким діти прийшли до 5-го
класу; проаналізувати проблеми, з якими учні стикаються в адаптаційний період,
та виробити шляхи їх подолання.
За свідченням
психологів, у цьому віці у зв'язку з початком етапу статевого дозрівання
відбуваються зміни у пізнавальній сфері молодших підлітків: уповільнюється темп
їхньої діяльності; виконання певних видів робіт потребує більше часу. Діти
частіше відволікаються, можуть бути роздратованими, неуважними, неадекватно
реагувати на зауваження тощо. Це, як наслідок, може бути причиною зниження
рівня навчальних досягнень, втрати мотивації до навчання, породжувати
конфліктні ситуації між однолітками та дорослими. |
До уваги директорів шкіл, вчителів-предметників!
|
На
виконання наказу Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 14.08.2012
№ 916 «Про проведення Всеукраїнських учнівських олімпіад і турнірів у 2012/2013
навчальному році», відповідно до Положення про Всеукраїнські учнівські
олімпіади, турніри, конкурси з навчальних предметів, конкурси-захисти
науково-дослідницьких робіт, олімпіади зі спеціальних дисциплін та конкурси
фахової майстерності, затвердженого наказом Міністерства освіти України від 22.09.2011
№1099, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17.11.2011 за №1318/20056
(далі - Положення), згідно з наказом МОН МС України від 27.06.2012 №751 «Про
започаткування щорічної Всеукраїнської учнівської олімпіади з фізичної культури
і спорту», наказу обласного управління освіти і науки від 12.09.2012 року № 444
«Про проведення І-ІІІ етапів Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових
навчальних дисциплін у 2012-2013 навчальному році»,з метою пошуку, підтримки,
розвитку творчого потенціалу обдарованої молоді
|
З метою
виконання Закону України " Про освіту", « Про загальну середню
освіту», Законів про дошкільну та позашкільну освіту, успішної реалізації
завдань реформування освітньої системи, оптимізації навчально-виховного
процесу, розвитку творчої активності педагогів, результативного впровадження в
практику роботи освітніх закладів району досягнень психолого-педагогічної
науки, нових технологій, керуючись Положенням про районний ( міський) методичний
кабінет:
Н А К А З У Ю :
1.
Спрямувати діяльність методичної служби району, шкіл, дошкільних і позашкільних
закладів на виконання проблеми: « Впровадження інноваційних підходів і
технологій підвищення компетентності фахівців в системі післядипломної світи (
у між курсовий період)» , на вирішення таких завдань:
|
Результати ЗНО 2012
До уваги керівників шкіл, вчителів!
Ознайомтесь з результатами ЗНО 2012!
|
У початкових класах
загальноосвітніх навчальних закладів незалежно від типу, підпорядкування і
форми власності 2012/13 навчальний рік розпочинається 1 вересня Днем
знань і закінчується, включно з проведенням навчальних екскурсій та річного
оцінювання, 30 травня.
Перший урок у
початкових класах проводиться за обраною
загальноосвітнім навчальним закладом/методичним об’єднанням на власний розсуд темою з урахуванням можливостей
навчального закладу, вікових та індивідуальних особливостей учнів кожного
класу.
Перший семестр 2012/13 начального року
триває з 1 вересня по 28 грудня включно. Навчальні заняття в другому семестрі
розпочинаються 14 січня, а закінчуються 24 травня.
Впродовж навчального року для учнів 1—4-х
класів проводяться канікули загальним обсягом не менше 30 днів, орієнтовно:
осінні — з 27 жовтня по 4 листопада; зимові — з 29 грудня по 13 січня; весняні —
з 23 по 31 березня.
З урахуванням особливостей місцевості,
кліматичних умов, за погодженням з місцевими органами управління освітою,
допускається зміна структури навчального року, графіка учнівських канікул,
зокрема впровадження для учнів 1-х класів додаткових весняних тижневих канікул,
організація та проведення навчальних екскурсій.
Закінчується
навчальний рік проведенням у четвертих класах державної підсумкової атестації у
формі підсумкових контрольних робіт.
Час проведення та тривалість навчальних
екскурсій як обов’язкової складової навчально-виховного процесу встановлюється
відповідно до рекомендацій Міністерства освіти і науки України про організацію
навчально-виховного процесу під час проведення навчальних екскурсій та
навчальної практики учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Зміст і форма
проведення навчальних екскурсій для учнів початкових класів визначені листом
Міністерства освіти і науки України від 06.02.2008 № 1/9-61.
Оцінювання навчальних досягнень учнів
початкових класів у 2012/13
навчальному році здійснюється відповідно до наказу МОНмолодьспорту України від
30.08.2011 № 996 «Орієнтовні вимоги до оцінювання навчальних досягнень учнів у
системі загальної середньої освіти з предметів інваріантної складової
навчального плану» (додатки 1—12).
|
|
|