Меню сайту
Категорії розділу
Наше опитування
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|
Каталог файлів
У категорії матеріалів: 5 Показано матеріалів: 1-5 |
|
Сортувати по:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Завантаженням ·
Переглядам
Попрацювавши із
шестирічними першокласниками 22 роки,
вивчивши їх фізичні та психологічні особливості, ознайомившись із досвідом відомого
педагога Ш.О. Амонашвілі, дійшла висновку, про доцільність проведення у
1 класі міні-уроків.
Щоб учні 1 класу не стомлювались, що може привести
до підвищення збудливості, нервовості, проводжу міні-уроки читання -
письма. Їх суть полягає в тому, що уроки з різних предметів
проводяться по 15 хвилин кожний.
Перші 15 хвилин - йде урок читання, решта - урок
письма. 5 хв. - перерва між ними. Під час перерв діти не виходять із класу.
Вони виконують фізичні вправи, слухають казки, вірші, схиливши голову на парту
закривають очі і думають про щось приємне. Навіть можуть подрімати під легку
музику. Можна провести хвилинки поезії. |
У початкових класах
загальноосвітніх навчальних закладів незалежно від типу, підпорядкування і
форми власності 2012/13 навчальний рік розпочинається 1 вересня Днем
знань і закінчується, включно з проведенням навчальних екскурсій та річного
оцінювання, 30 травня.
Перший урок у
початкових класах проводиться за обраною
загальноосвітнім навчальним закладом/методичним об’єднанням на власний розсуд темою з урахуванням можливостей
навчального закладу, вікових та індивідуальних особливостей учнів кожного
класу.
Перший семестр 2012/13 начального року
триває з 1 вересня по 28 грудня включно. Навчальні заняття в другому семестрі
розпочинаються 14 січня, а закінчуються 24 травня.
Впродовж навчального року для учнів 1—4-х
класів проводяться канікули загальним обсягом не менше 30 днів, орієнтовно:
осінні — з 27 жовтня по 4 листопада; зимові — з 29 грудня по 13 січня; весняні —
з 23 по 31 березня.
З урахуванням особливостей місцевості,
кліматичних умов, за погодженням з місцевими органами управління освітою,
допускається зміна структури навчального року, графіка учнівських канікул,
зокрема впровадження для учнів 1-х класів додаткових весняних тижневих канікул,
організація та проведення навчальних екскурсій.
Закінчується
навчальний рік проведенням у четвертих класах державної підсумкової атестації у
формі підсумкових контрольних робіт.
Час проведення та тривалість навчальних
екскурсій як обов’язкової складової навчально-виховного процесу встановлюється
відповідно до рекомендацій Міністерства освіти і науки України про організацію
навчально-виховного процесу під час проведення навчальних екскурсій та
навчальної практики учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Зміст і форма
проведення навчальних екскурсій для учнів початкових класів визначені листом
Міністерства освіти і науки України від 06.02.2008 № 1/9-61.
Оцінювання навчальних досягнень учнів
початкових класів у 2012/13
навчальному році здійснюється відповідно до наказу МОНмолодьспорту України від
30.08.2011 № 996 «Орієнтовні вимоги до оцінювання навчальних досягнень учнів у
системі загальної середньої освіти з предметів інваріантної складової
навчального плану» (додатки 1—12).
|
Рекомендації батькам майбутніх першокласників
— Привчайте
дитину бути самостійною, дотримуватися дисципліни.
— Викликайте
у дитини пізнавальний інтерес, розширяйте її кругозір.
— Розкажіть
дитині, як ви пішли у 1 клас або про якийсь цікавий випадок, який з вами трапився
у школі. Спробуйте зацікавити дитину, адже від цього залежить, з яким почуттям
вона чекатиме своїх перших шкільних днів — з радісним хвилюванням чи з покірною
приреченістю.
— Завчасно
купіть з дитиною зошити, олівці, портфель, шкільний одяг. Це підкреслить необхідність
готуватися до навчання у школі.
— Складіть
для дитини правильний режим дня, в якому передбачте не лише відвідування школи
та виконання домашніх завдань, а й її улюблені заняття: ігри, прогулянки,
перегляд мультфільмів. Це дасть змогу уникнути стресу та скоротити тривалість
адаптації дитини у школі.
— Слухайте
дитину, обговорюйте випадки, які з нею трапилися у школі, роз'яснюйте окремі
ситуації та радьте, як у них слід поводитися. Будьте дитині помічником і
наставником, а не контролером та цензором.
— Уникайте
роздратування та відкритої критики. Якщо дитина зазнала невдачі, підтримайте
її словами «якби ти зробив ось так, то вийшло б ще краще». Пам'ятайте, що позитивне
ставлення дитини до своєї особистості залежить переважно від ваших оцінок.
—
Підтримуйте постійний зв'язок зі школою. |
1. Забезпечити вивчення і виконання нормативних
документів:
1.1. Державний стандарт початкової загальної
освіти (Затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 20.04.2011 р. №
462).
До
30.03.2012 р., постійно
1.2. Рекомендації щодо проведення Всеукраїнської
акції «Дай руку, першокласнику!» (Лист МОНМС від 30.01.2012 № 1/9-66).
1.3. Про невідкладні завдання на найближчий час
(лист МОНМС від 07.02.2012 р. № 1/9-88).
1.4. Про прийом до 1 класу загальноосвітнього
навчального закладу (наказ МОНУ від 07.04.2005 № 204).
1.5. Державні санітарні правила і норми
влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації
навчально-виховного процесу. Державні санітарні правила і норми ДСанПіН
5.5.2.008-01.
1.6. Програми для 1 класу (нові!!!), розроблені на
основі Державного стандарту початкової загальної освіти.
Лютий-серпень
2012 р. |
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту надсилає для використання у роботі рекомендації щодо проведення Всеукраїнської акції «Дай руку, першокласнику!». |
|
|