БЕЗПЕЧНЕ ПРОВЕДЕННЯ ЗАНЯТЬ
У КАБІНЕТАХ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНОГО НАПРЯМУ
ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
Інструктивно-методичні матеріали
Державна політика з безпеки життєдіяльності в галузі
освіти базується на принципі пріоритету життя і здоров’я учасників навчально-виховного процесу, повної відповідальності роботодавця,
керівника навчального закладу за створення належних, безпечних і здорових умов
навчання та праці.
Неухильне дотримання вимог
безпеки життєдіяльності (система
знань з питань охорони життя, здоров’я, пожежної, радіаційної безпеки, безпеки
дорожнього руху, попередження побутового травматизму, дії у випадках
надзвичайних ситуацій тощо) усіма
учасниками навчально-виховного процесу є елементом дисципліни освітнього
процесу, культури безпеки життєдіяльності.
Вимоги безпеки, наведені в
цих Інструктивно-методичних матеріалах, поширюються на кабінети
природничо-математичного напряму (фізики, хімії, біології, математики,
географії), у яких навчаються учні загальноосвітніх навчальних закладів (далі –
навчальні заклади) і які можуть мати джерела небезпечностей.
|